Follow my Blogssss

Monday, December 15, 2008

YAY!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
so my fiance took me on a date friday hadd mad fun! We seen the movie "The Day The Earth Stood Still" IT was veryyy good...the ending i think could have been a little better but overall the movie was hot! We seen it at the IMAX theater so u you know I felt like i was in the damn movie! It was a remake from the classic 50's. The story of an alien (Klaatu) and his robot (Gort) trying to convince the Earth to live peacefully before it's destroyed, is next in the long plague. After the movie he took me to a place called the rock bar on ft.lauderdale beach. It was so nice we ate outside while they played nice music. The rest of the weekend was cool....geez now back to monday at work so ill holla at yall!! CHEA!!

see pics below...I heart that man!

Image and video hosting by TinyPic

THIS IS TE ORIGINAL MOVIE....

Image and video hosting by TinyPic

JUST PICS OF MY WEEKEND...A FEW

Image and video hosting by TinyPic

::IAN AND NANA::

Image and video hosting by TinyPic



SUCH A FATTIE!!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

NOTHING SOBER ABOUT THAT NIGHT!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

JUST MEEEEE

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

23 comments:

JuJu said...

i will def have to go see that movie!!

and awh love the pic of the beach scene.. that's hot.

and you lookin fresh mami!! yal are such a cute couple!! :)

Excuse My Woman Powers said...

yes i wanna see that movie too! and the food looks so good...damn in starvin

LipstickOne said...

didnt you love that movie...

Taylorgotbeats said...

aww haha, I really wanna see that movie too, I've heard mixed reviews

fly=malcolm=x said...

I really want to see that movie...anything with aliens i must see....i also wanna see that new Will Smith movie i heard he plays an asshole..lol. I want a burger...i bet its was at one of the restaurant with the extremely hot ass plates..lol

PORCHE ` said...

i think i want to see that :)
looks like you had a good time !!

Jervis said...

awwww purdy pic, and dude treats you RIGHT, theres only 2 more dudes left on earth that treat they lady good, ME AND HIM!!!,lol

Teems said...

Lucky you get to have watter views like the one above from time to time. Pretty darn cool.

If I go to the movies anytimes soon Ill be good. Havent been in a while.

bkashawna said...

awwww the pictures are so cute <3

Ran said...

Awww Im glad you 2 had fun!! ya'll are soo cute!! I really want to go see that movie!!!

And im lovin the song on the page!! This was my jam!!lol

Kianalabella said...

Aww nellz you caught me and ian from the back lol. that food was yummy ;)

Ms. Mary (D.O.O) Jwork Limited said...

Hey mama...I agree. The movie was good but the ending kinda threw me off. I wish it was better :(

KerryMarie said...

i wish i could not wear foundation! thanks for the comment xx

Brothers Blog said...

I went on a date to see that movie friday. Good movie not great but good. I agree with you about the ending though.

I am Jwork said...

I heard it's really wackkkkkk

JuiicyKisz said...

i def wanna see that movie! but since you said it was good then i guess i'll go and see it. but i'm glad you two had fun! you two are adorable.

Amanda Allison said...

Cute beanie and hair, girl!

Jervis said...

im glad as hell that you like coming to the blog. its people like u who make me feel like im doing a good job,and imma always post stuff to keep u interested. and enough about my blog, about yurrs. im on here the minute u post something, i like to have insight on yurr personal, interesting life. You,yurr daughter,and ya hubby, all one blessing rolled up in one, take care!!!

Velle Of CPC said...

I Was Seriously Disappointed In That Movie...

All That Hype And It Ended Like Shit lol So I'm Sorry I Gotta Disagree With You Saying It Was Good.

Nique_ Famous* said...

Ain't even gonna front I'm dumb jealous cause I don't have love like you, dav, Ian & his girl. One day I guess ..gonna go see that movie doh & 7 pounds I heard their both good.

UBRINGMEJOI said...

looks like fun ... and you two look sooo happy i love to see people in love and not afraid to be happy and in love.... congrats again!

Minnie said...

Date night is always a plus, if you ever need a sitter you know the number boo!

JOFre$h said...

Nice pics...Great blog..I need to step my camera game up